Αντικείμενο – Σκοπός του Επιμορφωτικού Προγράμματος
Το επιμορφωτικό πρόγραμμα έχει ως σκοπό την παροχή κατάρτισης υψηλού επιπέδου ώστε να εφοδιάσει τους εκπαιδευόμενους με γνώσεις και δεξιότητες για την επίλυση σύνθετων προβλημάτων στον εργασιακό χώρο και την εύρεση ευέλικτων, ευφυών, καινοτόμων λύσεων σε επαγγελματικό επίπεδο.
Το περιεχόμενο του προγράμματος προσανατολίζεται τόσο σε εκπαιδευτικούς με προοπτική την ένταξη διαθεματικών, διεπιστημονικών προγραμμάτων στα προγράμματα των σχολείων, όσο και σε επαγγελματίες που προσβλέπουν σε επαγγελματική εξέλιξη. Το πρόγραμμα θα παράσχει νέες γνώσεις, δεξιότητες και ικανότητες και θα εφοδιάσει τους εκπαιδευόμενους με έναν νέο τρόπο σκέψης που θα δίνει άμεσες και αποτελεσματικές λύσεις σε καθημερινές / επαγγελματικές απαιτήσεις.
Πιο συγκεκριμένα, αποσκοπεί στο:
- να βελτιώσει την επίδοση των μαθητών στα Mαθηματικά και την Eπιστήμη με την ενίσχυση του γνωστικού περιεχομένου και των δεξιοτήτων των εκπαιδευτικών
- να βελτιώσει και να διευρύνει διεπιστημονικά τη γνώση του αντικειμένου των μελλοντικών και εν ενεργεία εκπαιδευτικών, ώστε να ενισχυθεί η ποιότητα της διδασκαλίας τους
- να φέρει σε επαφή τους μελλοντικούς και εν ενεργεία εκπαιδευτικούς με εμπειρογνώμονες και ειδικούς από το χώρο εργασίας που σχετίζονται με το επιστημονικό τους αντικείμενο
- να ενδυναμώσει τους εκπαιδευτικούς στη διαδικασία δημιουργίας καινοτόμων εκπαιδευτικών προτάσεων
- να καταστήσει τους εκπαιδευτικούς τεχνολογικά εγγράμματους και ικανούς λύτες πραγματικών προβλημάτων
- να προωθήσει τη συνεργασία των εκπαιδευτικών διαφορετικών ειδικοτήτων
- να καταστήσει τους εκπαιδευτικούς ικανούς μέντορες για την υποστήριξη άλλων εκπαιδευτικών
- να βοηθήσει τους εκπαιδευτικούς να αντιληφθούν το εύρος των κρίσιμων προβλημάτων που μπορούν να αντιμετωπίσουν μέσω των συνιστωσών του STEM, ώστε να μεταφέρουν αυτή την αντίληψη στους μαθητές τους, στοχεύοντας στη δημιουργία θετικών στάσεων απέναντι στις θετικές επιστήμες
- να δώσει την ευκαιρία σε απόφοιτους που δεν θα εργασθούν ως εκπαιδευτικοί, να επιλέξουν άλλους εργασιακούς χώρους που απαιτούν διεπιστημονικές γνώσεις και δεξιότητες